Na początek

Strategia

Wspólnie z klientem zbudowaliśmy koncepcję projektu oraz późniejszą strategię, dzięki której udało się ściśle zdefiniować role oraz wyznaczyć niezbędne działania.

Później

Kreacja

Przygotowaliśmy materiały wizualne m.in. logo festiwalu, projekty bilbordów, zapowiedź imprezy oraz zdjęcia i filmy do promocji wydarzenia.

Najważniejsza

Komunikacja

Kluczowe w tym projekcie okazały się kanały komunikacyjne, które stworzyliśmy i prowadziliśmy. Wykorzystaliśmy stronę internetową, profile social media, a także współpracowaliśmy z trendsetterami.

Najprzyjemniejsze

Foto / Video

Finalnym etapem było stworzenie relacji z festiwalu pod postacią aftermovie oraz relacji zdjęciowej. We wcześniejszych działaniach promocyjnych również wykorzystaliśmy te techniki.

Pierwsza impreza na Stadionie Zagłębia Lubin

Projekt od samego początku stanowił ogromne wyzwanie, zarówno dla Organizatora- naszego Partnera Events Factory, jak i dla nas. Nikt wcześniej nie zdecydował się na organizację imprezy na lubińskim obiekcie. W związku z wyborem lokalizacji, istotą projektu było nawiązanie do lokalnych tradycji związanych z miedzią i górniczym charakterem rejonu. Warto podkreślić, że Lubin nie słynie z imprez rozrywkowych i dostęp do nich jest mocno ograniczony. Wspólnie z Events Factory mamy nadzieję na zmianę tego stanu poprzez tworzenie kolejnych, cyklicznych widowisk np. występu Modern Talking czy tanecznej Gali Disco.

Gwiazdy muzyki lat 80 i 90

Kolejnym testem okazała się współpraca z Gwiazdami muzyki z najwyższej półki. Na Cuprum Hits Festival pojawili się niesamowici artyści, których utwory zna chyba każdy. Zagrali: Alphaville, Fun Factory, Turbo B. Snap i 2Unlimited, zaś imprezę poprowadził Bartek Wrona z Just 5. W ramach projektu mieliśmy okazję zrealizować nagrania oraz zdjęcia, podczas wcześniejszej wizyty Fun Factory w Lubinie. Finalnym etapem były zdjęcia i aftermovie z festiwalu. Była to niesamowita przygoda, dzięki której poznaliśmy niesamowite osobowości i mogliśmy rozwinąć nasze umiejętności, w zakresie współpracy z profesjonalistami światowej klasy.

Kolejna edycja nadchodzi!

Projekt doskonale przyjął się wśród społeczności, zaś otrzymany feedback wskazuje na potrzebę stworzenia kolejnego wydarzenia spod szyldu Cuprum Hits Festival. Events Factory podjęło decyzję o organizacji drugiej edycji, zaś my już szykujemy się do tego wyzwania. Pierwsza edycja sprawiła nam mnóstwo frajdy, pozwoliła poszerzyć zarówno nasze umiejętności, jak i rozwinąć stajnie sprzętową. Całość okupiona była ogromny wysiłkiem, jednak pofestiwalowe zmęczenie było jedną z najprzyjemniejszych chwil w naszej działalności i z niecierpliwością czekamy na kolejną edycję.

 

Odwiedź stronęPolub na Fb

Materiały video

Na potrzeby imprezy stworzone zostały krótkie, tematyczne klipy video. 

Zapowiedź Cuprum Hits Festival 0:22

Mieliśmy przyjemność przygotować zapowiedź dla festiwalu, która oprócz zastosowania w sieci, odtwarzana była także w telewizji 4fun Gold Hits.

Aftermovie 2:21

Finalnym etapem projektu było stworzenie aftermovie z całego wydarzenia.

Zapowiedź before party 1:04

W trakcie projektu bardzo spontanicznie powstała zapowiedź wydarzenia, które zostało objęte Patronatem Cuprum Hits Festival.